پارس اپال
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
پارس اپال
نوشته شده در دو شنبه 3 آبان 1400
بازدید : 127
نویسنده : soli

شرکت پارس اپال با هدف تولید ظروف اپال با کیفیت مطلوب و پاسخ به نیاز مصرف کنندگان فعالیت خود را در سال 1376 آغاز نمود و با همکاری گروهی از متخصصان این صنعت و بهره گیری از تکنولوژیهای پیشرفته و به روز دنیا در سال 1383 تحت لیسانس الکتروگلس انگلستان به بهره برداری رسید و محصولات خود را با برند پارس اپال به بازار عرضه کرد. موفقیت در تولید ظروف اپال برای اولین بار در ایران و خاورمیانه عصر جدیدی را در صنعت ظروف آشپزخانه و پذیرایی فراهم نمود.
پیشرفت، نوآوری و به روز بودن از اولویتهای اصلی این شرکت بوده و به همین منظور، مشورت با کارشناسان و متخصصان داخلی و خارجی و بهره گیری از تکنولوژیهای پیشرفته و به روز دنیا همواره در برنامه کاری این گروه تولیدی قرار دارد. اکنون این شرکت با گام نهادن به دومین دهه فعالیت تولیدی خود با افتخار اعلام میدارد که محصولات این کارخانه از بدو تاسیس تا کنون از نظر کیفیت، زیبایی، ظرافت و تنوع در طرح قابل رقابت با نمونه های اروپایی آن می باشد؛ نتیجه آن حضور موفق در بازارهای داخلی و بین المللی و صادرات محصول به بیش از 10 کشور اسیایی و اروپایی می باشد.

ویژگی های ظروف پارس اوپال

  • پارس اپال همیشه در تلاش بوده است تا انواع ظروف خود را با کیفیت بسیار بالایی روانه بازار کند .
  • محصولات پارس اوپال از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند .
  • ظروف پارس اوپال با توجه به طراحی های خلاقانه و هنری که دارد از محبوب ترین ظروف در بازار به شمار می رود .
  • محصولات پارس اوپال علاوه بر پاسخ به نیاز داخلی کشور به مناطق بین المللی هم نیز صادر می شوند.
  • ظروف پارس اپال با بالاترین استاندارد جهانی روانه بازار می شوند .
  • نقش و نگار و طراحی های ظروف پارس اپال از دوام بالایی برخوردار هستند و به راحتی درون ماشین ظرفشویی و با شستو شو از بین نمی روند .

پرفروش ترین سرویس های پارس اوپال

مدل Radish
این نوع سرویس ظروف از سرویس های 28 پارچه می باشد که با توجه به تعداد اقلامی که دارد برای تعداد افراد 6 نفر کاربرد خواهد داشت و همچنین قابلیت استفاده درون مایکروویو و ماشین لباسشویی را دارند و مقاوم به حرارت و ضربه می باشند .


مدل Lavender
این نوع سرویس اوپال به صورت 28 پارچه به فروش می رسد که به صورت 6 نفره می باشد و شامل ظروفی چون بشقاب غذاخوری ، دیس ، بشقاب خورش خوری ، نمک پاش ، پیاله ، پیش دستی ، ظرف سالاد می شود . این مدل سرویس آرکوپال با توجه به طراحی زیبایی که دارد یکی از پرفروش ترین سرویس ظروف آرکوپال ها به شمار می رود .

طرح Pooh
در این برند سرویس آرکوپال ها کودک پارس اوپال از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند ، این نوع سرویس کودک 5 پارچه برای یک کودک مناسب است و شامل بشقاب غذاخوری ، پیش دستی ، نعلبکی ، پیاله ، فنجان . می شود . از دیگر ویژگی هایی که این مدل ظروف دارد می توان به قابلیت استفاده در مایکروویو و قابلیت شست وشوی آن درون ماشین ظرفشویی اشاره کرد .

 مدل 229
این مدل سرویس ظروف آرکوپال دارای طرحی بسیار زیبایی است نقش و نگار های ان بسیار ظریف و زیبا کار شده است ، با طلا تزیین شده است اما قابلیت استفاده درون مایکروویو و ماشین ظرفشویی را دارا می باشد ، از جمله از ظروفی که این سرویس دارد می توان به ظرف سالاد ، پیش دستی ، نمک پاش ، پیاله ، بشقاب غذاخور و خورش خوری و دیس اشاره کرد .

مدل Linda
یکی دیگر از پرفروش ترین سرویس های پارس اپال مدل Linda می باشد که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و مورد سلیقه افراد بسیار زیادی به شمار می رود ، این نوع سرویس به رنگ سفید شفاف می باشد اما در حاشیه های آن دور تا دور گل های رنگی زیبای کار شده است که زیبایی آن را جندین برابر افزایش می دهد .




:: برچسب‌ها: پارس اپال , ظروف غذاخوری پارس اپال , ظروف سرو و پذیرایی , سرویس غذاخوری , لوازم خانگی , بشقاب،پیش دستی , کاسه پارس اپال ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: